Where I stood

Tja och välkommen till min nya blogg!
Här kommer jag skriva om en massa skit som händer i mitt liv, mina tankar, händelser, framtid osv.

Vem är jag då?
Paulina heter jag, bor i lilla Lidköping och tog studenten i våras. För tillfället jobbar jag på ett café och försöker få ihop pengar till min språkresa som jag ska iväg på i vår. Som det ser ut nu så kommer jag resa med Blueberry i början av april och vara i Brisbane, Australien i 12 veckor. Jag kommer bo med andra studenter från hela världen och bli bättre på det engelska språket. Tror det kommer bli en riktigt grym resa!

Jag kommer även resa till Egypten innan jul med min pappa och mina bröder, galet snygg man kommer bli på nyår då med lite färg! Det kommer bli väldigt skönt med lite miljöombyte och ha det gött på ett all inclusive hotell, aldrig fel att lyxa till det mitt i all vardag liksom.

I helgen är det Halloween som gäller och detta firas på Strand här i Lidköping. Dagen efter blir det Stadt, då är det 18+ i hela huset och Sean Banan kommer även att uppträda! Haha, så himlans fult men jag tror det blir roligt att festa och se honom live. Kul att han bara har gjort typ en låt, Skaka rumpa. Aja vi får väl se hur det blir, jag tror att det blir sjukt roligt iallafall!

Här slänger jag ut en bild som avslut på första inlägget, puss!

Sten och Pålle!
(Anna och Paulina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0