Långa nätter

Tjena bloggen!
Sitter här i mitt stökiga rum och ska strax gå och lägga mig. Idag vaknade jag klockan 12, inte okej! Jag måste verkligen bli bättre på att gå upp på morgonen. Jag ska ställa klockan imorgon och gå upp, käka en rejäl frukost och sedan fixa iordning på allt här hemma. Måste sätta mig och jobba med datorarbete så jag får ihop lite extra pengar. Måste verkligen ta tag i mitt liv asså, nu har det gått flera dagar och jag har knappt gjort något vettigt alls! Det enda jag gjorde idag som var bra var att jag tränade på friskis för första gången på typ 1000 år eller nått. Det var så skönt när man både dansade och red, jag behövde ju aldrig ens tänka på att behöva träna för att hålla igång kondisen. Det fick man ju liksom automatiskt!

Aja, nog med klagandet på mitt slöa liv :) Imorgon är det music quiz på Stadt som gäller, vi blir förhoppningsvis ett stort tjejgäng som drar dit och käkar god mat, dricker lite granna och är med i musiktävlingen. Alltid lika trevligt!

Sedan är det Halloween på fredag så det blir utgång, dock kommer jag vara nykter eftersom jag jobbar dagen efter. Men trots att jag jobbar så vill man ju inte missa en stor grej som halloween! Jag tror det blir asbra, jag har varit ute många gånger kvällen innan jag ska jobba och det har aldrig varit hemskt på jobbet för det. Sedan är det Stadt igen på lördagen, Sean Banan kommer dit så det vill man ju inte missa. Haha! Eftersom det även är löning och 18+ i hela huset kommer det nog bli drag där tror jag.

Grymt <-- Där har ni en sjukt bra spotifylista som jag har mixat ihop :)



puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0