Cool for cats

Kom precis hem från music quiz på Stadt, gick så jävla kasst! Vi kom näst sist, inte okej... Fast vi hade såklart roligt ändå. God mat, mycket skratt och många frågetecken när dom spelade en mängd skumma låtar.

Annars har jag bara jobbat lite med datorn idag och träffat Anna en sväng när hon slutade skolan. Hon var i USA i ett år, min vän, så hon går ju i trean nu. Så det är mycket plugg som gäller för henne nu, ohja!

Nej jag tror jag ska fixa lite nu till min utklädnad imorgon. Jag ska ha kattöron tänkte jag och en svart klänning till. Sen kan man måla på lite morrhår på kinderna med, det blir nog kalasbra! :)



Typ ett sånt här diadem kommer jag ha i håret när jag har fixat till det! Ha det bäst! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0