You take just like glitter mixed with rock n' roll

Tjoobaloo!
Ligger i mammas säng och chillar, har varit på jobbet en sväng idag fast jag jobbade endast 4,5 h. Sjukt lite folk var det idag på stan, inga alls som kom fram och ville fika typ. Lite halvsegt sådär men det funkar! Sedan drog jag till mamma som hade jobbt natt och fixade lite mysfrukost på sängen med tända ljus och grejer. Kände mig sjukt snäll, höhö.
Jag var även med Ida hos hennes häst Aragorn igår, vi klippte honom men hann bra med ena sidan så han såg helrolig ut när vi släppte ut honom i hagen igen innan v stack. Såg lite komiskt ut sådär!
Sedan drog jag iväg med Anna fram på stan, fick tillbaka mina stövlar som jag hade lämnat in och köpte lite annan skit med.
Sedan åkte jag och Amanda till friskis och körde lite spinning puls, sjukt grymt pass! Jag tog i så jag höll på att spy det sista. Man har nämnligen på sig ett pulsband och ser på en stor skärm vad man själv har för puls, och massa skit. Så man pushar verkligen sig själv till MAX! Helt underbart :)

Sedan hade jag, Ellinor, Denise och Anna pratkväll. Vi startade hos Anna med skvaller, mys och skratt. Sedan drog vi till McDonnalds och käka lite glass. Sjukt mysig kväll helt enkelt!
Nej nu ska jag dra hem oh städa mitt rum, har väntat flera dagar nu och har insett att det blir inte gjort av sig självt! Sedan är jag sjuuukt taggad på music quiz ikväll, denna gången så ska vi vara så jävla grymma! ;)
Ha det BÄST, puss


 egobild från hösten 2009

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Gud vad snygg du är=)

2010-11-13 @ 15:15:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0