Om du törstar efter guld, så har jag håret fullt

Ligger med datorn på magen i sängen, har "Pålle <3 Stina" inristat på handen och är lite småtrött sådär! Idag har det varit snöstorm i lilla Lidköping och om man är klok så skulle man ha stannat inne. Men klok vet nog varken jag eller Malin vad det är för någonting! Vi tog oss, som vi bestämt dagen innan, till Henry's café och köpte varsin stor varm choklad med grädde och fralla. Riktigt mumsigt var det! Morgonen bestod av prat, skratt och en hel del frysta tår och näsor när vi tog oss hem igen. Malin tog en paus hemma hos mig, vi kollade på Top Model (som man redan har sett massa gånger) och senare kom även Anna.
Idag har jag dammsugit hela övervåningen i vår lägenhet, känns skönt att få någonting sådant gjort med, inte bara en massa kul på dagarna liksom. Sedan bar det iväg till farmor som fyllde år idag! Mysigt med släktingar, kaffe och hypermycket flätor och toffsar i hela mitt hår (småkusinerna har varit i farten och lekte frissör). Tänkte avsluta med en bild på mig som tog i somras i Elsas fotostudio, inte ofta jag har klackskor på mig! Tjaa, om man är 191cm lång så är det kanske inte klackskor det första man går och skaffar sig... Haha, aja nu ska jag iallafall sova! Godnattpuss



Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej Paulina! Bra att du påminde mig om bloggadressen - den hade jag glömt...



Som sagt en jättesnygg blogg; kul att rubriceringen matchar inlägget(-en) så pass bra också!

2010-11-10 @ 17:36:27
Postat av: Paulina

Tänkte att det är bäst att påminna dig så du inte glömmer och virrar som vanligt, höhö! Tack så mycket, vad snäll du är :) Hoppas vi ses snart igen vännen! Puss och kram, skumbanan ;D

2010-11-11 @ 16:47:17
URL: http://gliittersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0