Naive

Idag har jag sovit hos min kära mor, vi drog fram på stan ihop och hon köpte en sjukt najs resväska till mig som jag ska ha när jag både åker till Egypten i december och till Australien i vår. Blå och fin är den!
Sedan drog jag fram på stan själv och köpte en mysig tröja och en skitsnygg t-shirt-grej från h&m. Sedan drog jag hem och åkte sedan med Amanda till spinningen som var lite småsegt idag, ett för lätt pass tyckte vi som var på spinning puls-passet i onsdags. Helt brutalt var det! Dit ska vi lätt igen på onsdag och svettas ihjäl typ.
Nej nu ska jag sova! Upp tidigt imorgon och fika med Malin på stan :)

Här är min favoritparfym just nu, underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0