Det var jag

Hallå där alla glada människor!
Jag har inte skrivit nu på ett väldigt bra tag, eller ja. Inte på en vecka iallafall! Vi var iallafall på stadt och allting var knasigt, 20 minuter kvar till stängning så gick brandlarmet. Alla var tvugna att dra ut och vänta med pyttekorta klänningat och tunna strumpbyxor. Det tog 45 minuter innan de släppte in oss. Hur tänker dom på räddningstjänsten då kan man undra? Jag menar att det tog väl ungefär en halvtimma för att ens komma till Strand och göra någonting åt det hela. Helt sjukt tycker jag. Ett helt uteställe, fyllt med folk, som kunde ha brunnit upp allihop. Haha, när jag ringer Anna för att berätta att jag står utan jacka och brandlarmet har gått så säger hon, mycket tröstande i hennes öron "Men Paulina! Det gör ju ingenting, din jacka var ju ändå så ful.." Åh, tack Anna! En så grym vän asså, herregud.

Usch, halv tre är klockan. Det känns som jag bara är uppe denna fredagkväll så här sent just för att jag kan! Jag har jobbat 7 lördagar i rad nu så det känns lite gött att vara ledig och ta det lugnt någon helg. Nu har jag dessutom jobbat tisdag-fredag så det känns skönt med lite vila. Dock är det mer jobb som väntar, ohja!

Usch, jag måste verkligen ta tag i en massa saker. Imorgon ska jag gå med stavar i råda tror jag, vore sjukt gött. Eller träna på crosstrainer. Träna ska jag göra iallafall! Och gå på stan en sväng vore inte helt fel det heller. Sedan måste jag städa mitt rum också, en massa saker helt enkelt som man aldrig orkar/hinner med annars. Nej nu ska jag allt kolla på någon rolig film eller serie! Får se vad jag lyckas hitta.
Köpte denna på Gina Tricot idag, UNDERBAR! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0