Luminary ones

Idag åkte jag och Anna bus iväg på nya äventyr. Jag plockade upp henne med mammas bil och tillsammans drog vi tll min sommarstuga och tog fina (och fula) kort på oss på åkrarna. Solen höll på att gå ner så det var sjukt fint ljus med klasblå himmel. Jag tar och slänger upp några bilder längre ner i inlägget!
Igår var jag först på stan med brorsorna, hittade absolt ingenting. Kanske bra det, pengar måste jag ju spara om jag ska iväg till Australien i vår. Tror dock jag ska kika imorgon igen, ganska skönt att dra iväg på stan själv ibland. Sedan kom Olivia på spontanbesök och tillsammans tror jag vi lyckades kolla på typ 5 avsnitt av Will & Grace, inget liv med andra ord... Haha! Sen kom det massa söta folk till mig och dt va skräckfilm som stod på schemat. Underbart att sitta tätt ihop med massa vänner och skrämma ihjäl sig av en film. Dock tyckte jag inte skräckfilmen Paranormal Activity var särskilt läskig. Jag behöver mer "hoppa till" -scener för att jag ska bli riktigt rädd.

Nej nu ska jag kika på mys-film, här kommer några av bilderna från idag! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0