Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det

Grattis världens pappa på fars dag!



Hoppas du blev glad när jag och knasbrorsorna kom med frukost på sängen (och treo) i morses. Inte alltid kul att vara bakis då man har jobbiga ungar som kommer och väcker en med massa mat på en bricka och säger "GRATTIS PÅ FARS DAG!!" men jaja.

Nu ska jag fixa iordning mig och sedan dra med mamma till morfar och gratta honom med. Juste! Sen ringde Sonja från jobbet med och jag kommer jobba asmycket nu i jul. Jag kommer jobba 9 dagar i rad innan jag drar med pappa och brorsorna till Egypten och sedan kommer jag jobba dagen efter vi kommer hem, dagen innan julafton och även annandag jul + nyårsafton. Massa dagar däremellan så det massa cash. Gäller att slita som ett djur då man ska till Australien och läsa engelska i vår. Längtar såååå!

Aja, dags att klä på sig annat än mjukisbrallor och smeta på lite smink i fejset. Om folk orkar göra som jag redan och tagga jul så har jag precis gjort en lista på spotify, bara att lyssna och njuta!

julmys <3

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0