Feel fine

Oj vad kass jag har varit på att uppdatera, sorry!
En vecka har gått och jag har jobbat måndag till fredag, känns bra med många timmar på cafét. Mycket pengar blir det och Australien närmar sig sakta men säkert. Satt och kollade på flygresor i förrgår och kom fram till att det tar MINST 26 timmar att flyga och då åker man ju till Sydney så det tar ju även en stund innan man är framme i Brisbane. Så lite gameboy-spel från mina brorsor blir nog en perfekt julklapp skulle jag tro, ohjaa!

Idag var vi på den nya Harry Potter-filmen, Dödsrelikerna del 1. Den var riktigt bra, tiden gick galet snabbt i biosalongen. Konstigt med tanke på att jag ALLTID blit sjukt rastlös när jag går på bio. Det blir ju liksom att man sitter så rakt, stör sig lite smått på de som prasslar med påsar och även att mina ben är för långa för att få plats på ett skönt sätt. Om man vill sjunka ihop lite för att sitta bekvämt så får man ont i knäna av stolen framför, inte okej! Tur att det ändå finns både för- och nackdelar med att vara 1.91 m lång.

Äsch, får nog vara lite duktigare med inlägget imorgon. Mina ögon svider för jag är så trött så det är bäst att bara sova nu känner jag. Ha det grymt grymt grymt!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej Paulina!



Det låter lovande, har också lätt att störa mig på folk i biosalongen.



MEN - jag kan inte sms:a dig, meddelandena går inte fram! Det är bara till dig det är så tyvärr... Men jag hör av mig när det funkar :)

2010-11-25 @ 17:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0