Dum av dig

Så underbart härligt vare igår med en egen spa-eftermiddag! I en och en halv timma var jag i vårat lyxiga badrum och bara fokuserade på att bli fräsh och ha det gött, så jävla skönt. Perfekt inför kvällen då det var utgång som gällde.

På kvällen kom alltså Anna, Malin och Ida förbi och tillsammans sminkade vi oss, provade ut kläder och fixade hår. Mycket tjejsnack och perfekt taggning till kvällen. Väl borta på Stadt var det jättelite folk HELA kvällen. Inte världens bästa drag men vi hade grymt kul ändå! Jag drack en drink bara för att det är kul med fina drinkar och jag blir ju inte direkt full på en sådan så. Vi tog oss hem i tid så jag somnade vid tre-tiden med Anna i mitt rum. Hon fick sova hos mig och var därmed tvingad att gå upp när jag skulle dra till jobbet.

Idag på cafét var det verkligen lagom att göra hela dagen! Inte hyperstressigt men ändå mycket kunder så att tiden gick fort. Skönt när det blir så liksom, särskillt när man var ute natten innan. Fast jag kände knappt av tröttheten så det var ju lugnt :)

Sedan kom Anna hit och vi drog till Harry's tillsammans med lite polare, typ folk från pappas jobb, och hade några knasiga timmar där med mycket skratt. Efter det drog jag och Anna hem till mig, åt oss feta på ostbågar och snackade sönder tills vi nästan somnade i soffan. Är sjukt trött just nu måste jag säga asså!

Aja dags för sängen! Imorgon är det fars dag och eftersom vår pappa går upp så jävla tidigt jämt så måste jag och brorsorna ställa klockorna. Blää, vill inte! Nästa vecka väntar jobb måndag till fredag så det skulle varit skönt att verkligen få sova ut. Men men, that's life.


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

åh, låter ritkgit mysigt med spa grejen!

Sjukt fin bild :)



sv: ååh, tack :*

2010-11-14 @ 09:43:41
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Laila

God morgon : )

2010-11-14 @ 11:31:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0