Don't speak

Tjenare! Min hals började krångla idag, orkar verkligen inte bli sjuk och förkyld nu. Inte inte inte kuul! Vaknade av ett "Godmorgon :D"-sms från Anna klockan ett och sedan har jag egentligen inte gjort något vettigt idag över huvud taget. Hjälpte pappa med maten lite bara och har slängt en tanke åt att jag borde städa mitt rum men icke. Jo juste, sen skickade jag ett mail till Blueberry språkresor med en väldans massa frågor och grejer. Känns skönt att ha fått det gjort liksom.

Kom precis hem från Amanda, har träffat henne varje kväll denna veckan så då var vi ju såklart tvugna att träffas idag också. Vi sjöng singstar, gjorde äppleklyftor i ugn med socker, kanel och marsánsås, chillade framför tvn och pratade massor såklart. Underbart mysigt, ohja! 

Jag har ju fått väldigt mycket tider på Söderströms nu! Känns så jävla bra samtidigt som jag knappt hinner med allt annat som måste göras. När kommer jag ha tid att handla julklappar till folk? Haha, jag få väl helt enkelt göra ett schema så jag hinner med allt. En vecka försvinner ju även i Egypten, om man inte får för sig att handla hem en kamel därifrån. Det skulle vara just snyggt!

Nej nu ska jag allt ta och kika på någon film innan jag somnar. Jobb imorgon mellan 11-18.30 och sen äre latino danspass med Amanda vid 20.00. Spännande ;)

Om man har tråkigt kan man alltid ta egobilder. Här är en på mig från idag, puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Köp med en kamel till mig! ;P Mysig blogg Paulina. :) Fin bild. :))

2010-12-04 @ 21:15:38
Postat av: Annaapanna

SÖTA DUUUUU! :D

2010-12-11 @ 01:07:33
URL: http://entanglement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0