Club can't handle me

Är så sjukt taggad inför ikväll! Ska till stadt med några av mina närmaste vänner och eftersom jag jobbar imorgon så ska jag ta det lugnt med drickandet. Tror faktiskt att jag ska vara så duktig och köra bil dit bort! Då blir det liksom att jag verkligen inte FÅR dricka, jag ska jobba OCH köra bil hem från stadt igen. Jo, så får det nog bli.

Igår var vi på music quiz på harry's och vi har kommit fram till att vi verkligen suger på det. Haha, vi kom näst sist igår. Vi ligger ändå tvåa på listan bland dom som inte har vunnit och gått direkt till final fast det beror mest på att vi har nördat det där ganska hårt och gått dit typ varje gång... Men jaja!

Nu så ska jag ta mig bort till pappa och ha lite spa-eftermiddag! Känns som jag behöver lite ansiktsmask, bubbelbad, solarium m.m. Kommer bli sjukt najs, indeed!

Pusspuss!

Jag och Anna på Saturn i Göteborg i början av 2010

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

vilken härlig bild :D

2010-11-13 @ 13:53:38
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0